Náplň práce Pracovník podpory predaja
Misia
Poskytovanie informačnej a technickej podpory zákazníkom.
Popis pracovnej pozície
Špecialista zákazníckej podpory je veľmi dôležitým kontaktným pracovníkom medzi spoločnosťou a jej zákazníkmi. Kľúčovým spôsobom ovplyvňuje spokojnosť klienta a formovanie jeho vzťahu k spoločnosti. Schopnosť trpezlivo spracovávať sťažnosti a zdvorilo jednať s nespokojnými zákazníkmi je neoceniteľná. Komunikuje so zákazníkmi za účelom poskytovania informácií, odpovedá na telefonické volania alebo emailové dotazy, radí, vysvetluje, rieši sťažnosti a technické problémy, prijíma objednávky, nastavuje alebo aktivuje služby. Technické problémy sa môžu týkať funkcionality, inštalácie, vzniknutých technických problémov. Musí mať aktuálne a veľmi dobré znalosti o produktoch a službách spoločnosti.
Typické činnosti
- komunikácia so zákazníkmi a užívateľmi telefonicky, emailom a osobne
- poskytovanie produktových a firemných informácií
- príjem otázok, problémov a sťažností od firemných a koncových užívateľov
- poskytovanie podpory: radí ako používať SW aplikácie, aktivuje služby, konfiguruje služby, informuje o stave užívateľských účtov alebo o stave spracovania objednávok, radí ktoré produkty riešia klientove požiadavky, pomáha s procesom objednávania
- aktivne detekovanie technických problémov a ich riešenie, v prípade potreby eskalovanie riešenia na vyššiu úroveň resp. komunikácia s inými internými tímami
- riešenie námietok a sťažností zákazníkov asertívnym spôsobom a v súlade s pravidlami organizácie: kladenie otázok za účelom zistenia oprávnenosti sťažnosti, návrh riešenia, poprípade dohoda o refundovaní alebo výmene produktu/služby
Ďalšie činnosti
- detailné dokumentovanie vyriešenia problémov a komunikácie so zákazníkmi
- zodpovednosť za kvalitu poskytovaných informácií (korektnosť, profesionálny a zároveň ľudský prístup)
- absolvovanie školení o produktoch a službách
Vyžadované znalosti
- znalosť kancelárskych aplikácií
- zručnosť s využívaním bežných IT prostriedkov
- veľmi dobrá znalosť produktov/služieb spoločnosti
Vyžadované skúsenosti
- dobrý písomný prejav
- výborné komunikačné schopnosti
- schopnosť reagovať v neštandardných situáciách
- výborný verbálny prejav
- jasná argumentácia
Osobnostné požiadavky
- tímová práca
- trpezlivosť
- flexibilita
- zmysel pre službu zákazníkovi
Požadované vzdelanie
- stredoškolské